Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 19 Jun 2024 12:00:11 +0300

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2411271/06434 aadressile Ida-Viru maakond, Lüganuse vald, Sonda 
alevik, Sonda raudteejaam// Uljaste tee 3, Ida-Viru maakond, Lüganuse vald, 
Sonda alevik, Sonda raudteejaam// Uljaste tee 3, Ida-Viru maakond, Lüganuse 
vald, Sonda alevik, Sonda raudteejaam// Uljaste tee 3, Ida-Viru maakond, 
Lüganuse vald, Sonda alevik, Sonda raudteejaam// Uljaste tee 3, Ida-Viru 
maakond, Lüganuse vald, Sonda alevik, Sonda raudteejaam// Uljaste tee 3, 
Ida-Viru maakond, Lüganuse vald, Sonda alevik, Sonda raudteejaam// Uljaste 
tee 3 (Rööbastee nr 3 Sonda, Rööbastee nr 101 Sonda, Rööbastee nr 5 Sonda, 
Rööbastee nr 4 Sonda, Rööbastee nr 9 Sonda, Ülekäigukoht Sonda KM 236,070) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Taotleja AS Eesti Raudtee (registrikood 
11575838) esitas Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile (TTJA) 
ehitisregistri kaudu ehitusloa taotluse nr 2411271/06434 Ida-Viru maakonnas 
Lüganuse vallas Sonda alevikus Sonda raudteejaamas olevate rööbastee nr 3 
ümberehitamiseks, rööbasteede nr 101, 5, 4, 9 lammutamiseks ning Sonda 
ülekäigukoha KM 236,070 ümberehitamiseks. Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lg 
7 p 1 edastab TTJA ehitusloa menetluse kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27021255>  (menetlus nr: 
435671), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 01.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KATI KUURA) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister